Türkiye’de ‘Haydi Tenise’ Projesi Başlıyor

Türkiye’de Tenis Sporu Yaygınlaşıyor: Haydi Tenise Projesi

Türkiye’de çocukların tenis sporuyla tanışması ve bu sporun yaygınlaşması hedeflenen “Haydi Tenise” projesi, Milli Eğitim Bakanlığı, Türkiye Tenis Federasyonu ve Gençlik Spor Bakanlığı iş birliğiyle depremden etkilenen 11 ilde hayata geçiriliyor.

Ülke genelinde binlerce öğrenciyi tenisle buluşturmayı amaçlayan Haydi Tenise projesi, öncelikle 6 Şubat depremlerinden etkilenen 11 ilde eş zamanlı olarak faaliyete başladı. Projenin tanıtımı, Milli Eğitim Bakan Yardımcısı Ömer Faruk Yelkenci, Türkiye Tenis Federasyonu Başkanı Şafak Müderrisgil ve Hatay İl Milli Eğitim Müdürü Dr. Harun Tüysüz’ün katılımıyla Hatay Günyazı Ortaokulunda gerçekleştirildi.

Haydi Tenise projesi kapsamında Türkiye Tenis Federasyonu, proje okullarına tenis ekipmanları temin edecek, beden eğitimi öğretmenlerine eğitimler verecek ve öğrencilerin tenisle tanışmasını sağlayacak. Ayrıca, öğrencilere tenis temalı eğitsel oyunlar da oynatılacak. Projeye, uluslararası geçerliliğe sahip Yatırımın Sosyal Getirisi – SROI metodolojisiyle sosyal etki ölçümü yapılacak.

Milli Eğitim Bakan Yardımcısı Ömer Faruk Yelkenci, projenin tenisi ülke genelinde yaygınlaştırmayı hedeflediğini belirterek, öğrencilerin tenis sporuna erişiminin kolaylaştırılmasının amaçlandığını vurguladı. Yelkenci ayrıca, projenin tenis sevgisini aşılamayı ve Türk tenisinin gelişimine katkı sağlamayı amaçladığını ifade etti.

TTF Başkanı Şafak Müderrisgil ise projenin her çocuğun tenis sporuyla tanışmasını hedeflediğini ve fiziksel, zihinsel ve sosyal gelişime katkı sağlayarak sağlıklı bireylerin yetişmesine destek olmayı amaçladığını belirtti. Projenin ana vizyonu, her çocuğun tenisle tanışmasını sağlamak ve uzun vadede sağlıklı, özgüvenli nesillerin yetişmesine katkıda bulunmak.

Hesap Aç, 1.000 TL Kazan. BYBIT TR’ye Şimdi Üye Ol. Reklamdır
Kaynak: İhlas Haber Ajansı / Spor

Related Posts

Milli Eğitim Müdürlükleri Yönetmeliği değişti… Şubeler yeniden yapılandırıldı

Millî Eğitim Bakanlığı (MEB) Millî Eğitim Müdürlükleri Yönetmeliği’nde yapılan değişiklik sonrası; ‘Bilgi İşlem ve Eğitim Teknolojileri’ birimi ‘Yenilik ve eğitim teknolojileri’, ‘Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme’ birimi ‘Mesleki Gelişim’, ‘İnsan Kaynakları Yönetimi’ birimi ‘Personel şubesi’ olarak değiştirildi. Denklik ve belge doğrulama ile Bütçe ve tahakkuk olmak üzere yeni şubeler oluşturuldu.

Kocaeli Emniyeti’nden 23 Nisan Coşkusu: Çocuklar Polis Üniformalarıyla Görevde

KOCAELİ İl Emniyet Müdürlüğü’nün, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kapsamında polis üniforması giyen çocukları çeşitli birimlerde görevlendirerek, çektiği klip renkli görüntüler oluşturdu. Telsizden anons yaptırılan çocuklar bayramın …

İstanbul Valisi Davut Gül, 23 Nisan Bayramı Nedeniyle Öğrencileri Ağırladı

İSTANBUL Valisi Davut Gül, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla Anadolu’daki 5 ilden gelen öğrencileri ağırladı. İstanbul Valisi Davut Gül, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla Artvin, Adıyaman, Elazığ, Nevşehir …

KDK, Çocukların Taleplerini Hızla Çözümledi

Kamu Denetçiliği Kurumu (KDK), çocukların “kütüphanedeki içme suyu sorununun giderilmesi”, “tadilat nedeniyle kullanıma kapatılan okul bahçesinin açılması” ve “okul önüne trafik ışığı ve uyarı levhası konulması” gibi taleplerini, ilgili kurumlarla …

Geleceğin keman virtüözleri Aydın Büyükşehir Belediyesi’nin kurslarında yetişiyor

Aydın Büyükşehir Belediyesi güz dönemi etkinlikleri Aydınlı çocukların fiziksel ve zihinsel gelişimlerine destek olmaya devam ediyor.

TOBB ve YÖK Arasında Mesleki Eğitimi Güçlendirme Protokolü İmzalandı

Mesleki eğitimi güçlendirmek için TOBB ve YÖK’ten iş birliği ANKARA – Üniversite-özel sektör iş birliğini güçlendirmek ve mesleki eğitimin niteliğini artırmak amacıyla, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği ile Yükseköğretim Kurulu arasında iş birliği …

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir